Telefoni

Det är inte du som ska anpassa dig efter tekniken, utan vi på JSC som ser till att tekniken passar dig. En telefonilösning ska vara offensiv och stödjande. Öppna upp för personliga kontakter och mer systematiskt relationsbyggande via telefon. Då gäller det att både vara lyhörd för organisationen som helhet, och kunna ta individuell hänsyn beroende yrkesroller.

 

Vi utvärderar kontinuerligt ny teknik på marknaden för att kunna bygga beprövade, moderna system. Men vi sätter alltid handhavandet och funktionaliteten framför tekniken. Vi rör oss fritt mellan olika tekniker, allt inom IP, DECT, digitalt, analogt, trådlöst och mobilt, antingen som molnlösning eller kundplacerad telefonilösning. Alltid i samarbete med de operatörer som matchar vår ambition.

 

Support, installation och uppdateringar – vi erbjuder fullservicelösningar.

SwitchOne - En molnbaserade kommunikationslösning

Läs mer

MIVoice MX-ONE - En kundunik kommunikationslösning

Läs mer

Mobiltelefon som tjänst - Nyhet!

Läs mer

JSC Skype room - Smartare och enklare möten som tjänst - Nyhet!

I vårt nya arbetsliv och med dagens moderna arbetssätt så har vi behov av att optimera vår tid. Ett sätt att göra det på är att ha effektiva digitala möten.

Läs mer

Mobiltäckning - Upplever du dålig mobiltäckning?

Vi har en lång erfarenhet av att hjälpa företag med antennsystem lösningar för förstärkning av mobilnät. Våra tekniker mäter, projekterar och ser till att utrusningen kommer på rätt plats samt ser till att du får ett komplett system i de önskade byggnaderna. Utrusningen har låga strålningsvärden och är godkända enl. de normer och regler som finns.

Nyfiken?

Jag heter Cecilia Ödman och jobbar med att se till att alla kollegor på JSC ständigt utvecklas och trivs på jobbet. Om du undrar hur det är att jobba hos oss får du gärna höra av dig till mig så kan jag berätta om vår kultur, vår syn på lärande och hur vi jobbar med ständig feedback.