Nu börjar folk ramla in på kontoren igen, samtidigt som den hybrida arbetsplatsen lär bestå: många av oss kommer även fortsättningsvis arbeta delvis hemifrån. För att få till ett bra samarbete i Microsoft 365 krävs inte enorma specialistkunskaper, men det finns några grundläggande digitala färdigheter man bör lära sig för att få ut fördelarna av de många smarta verktyg som finns. I detta webinar pratar vi om vår tjänst Modernt Arbetssätt som är utformad för att utveckla medarbetares digitala färdigheter. Vi bjuder även på några tips och tricks för att skapa en enklare vardag.

Datum: 11 november
Tid: 10.00-11.00
Plats: Vid din dator
Pris: 0kr

Anmäl dig

 

51404~|jsc-ikoner~|jsc-11~|

Säkerhet

51404~|jsc-ikoner~|jsc-12~|

Licenser & hårdvara

51404~|jsc-ikoner~|jsc-27~|

Modern Samarbetsplattform

51404~|jsc-ikoner~|jsc-20~|

Koll 365 Verksamhetsappar

51404~|jsc-ikoner~|jsc-19~|

Kundanpassade lösningar

51404~|jsc-ikoner~|jsc-22~|

Digital PT

51404~|jsc-ikoner~|jsc-24~|

Digital PT för team

51404~|jsc-ikoner~|jsc-25~|

Upplevelserum