Att ha en bra kundsupport är en grundläggande hygienfaktor för varje företag. I detta webinar berättar vi på JSC hur vi tänker kring vårt mål att ha support i världsklass. Hur uppnår man det? Vilka faktorer måste vara på plats och hur arbetar man för att ge kunden bästa möjliga stöd?

Vi samtalar med JSC:s Marcus Nielsen, utsedd till Årets Servicedeskmedarbetare 2019, samt Patrik Roos, Supportansvarig på JSC. Det blir ett samtal om såväl det strategiska som det operativa kring en framgångsrik Helpdesk.

Datum: Torsdag 25 mars
Tid:
Kl. 10-11
Plats: Vid din dator (eller annan enhet)
Pris: Kostnadsfritt

 

 

Anmäl dig:

Säkerhet

Licenser & hårdvara

Utbildningar

Modern Samarbetsplattform

Koll 365 Verksamhetsappar

Kundanpassade lösningar

Utbildningar

Digital PT

Digital PT för team

Upplevelserum

Utbildningar