KOLL 365
Ärendehanteringssystem
Ärendehanteringssystem för ert kvalitetsarbete, kundservice, avvikelsehantering – eller för vilken verksamhet som än kräver en smidig ärendehantering!
Fast månadskostnad
Ingen startavgift, ingen bindningstid.
Anpassningsbara sidor
Anpassningsbara sidor för att visa relevant information för en eller flera roller inom organisationen.
Allt i Microsoft 365
Bygger på Microsoft Teams. Alla funktioner och all information lagras i Microsoft 365.
Lättanvänt ärendehanteringssystem
Med Koll 365 Ärendehanteringssystem får du en flexibel lösning för din kundsupport, systematiska kvalitetsarbete, interna helpdesk – eller för vilken verksamhet som än kräver en smidig hantering av ärenden. All data finns i din Microsoft 365-miljö, vilket ger dig en snabbare tillgång till rätt information. Koll 365 är ett ovanligt lätthanterligt ärendehanteringssystem.
Vill du bli kontaktad?
Fyll i dina kontaktuppgifter så inleder vi en förutsättningslös dialog!
Smidigt ärendehanteringssystem i Microsoft 365
Koll 365 Ärendehanteringssystem ger dig ett flexibelt verktyg för att arbeta med ärenden av olika typer. Tjänsten är användarvänlig och mobilanpassad, vilket innebär att du kan hantera ärenden var du än befinner dig. Här arbetar du enkelt med ansvarstilldelning, statushantering och kategorisering av ärenden eller aktiviteter, så att du kan fokusera på kärnverksamheten. Efter era behov kan vi även bygga flöden som gör att rätt information automatiskt hamnar hos rätt person, baserat på ärendetyp. Med andra ord utesluter ni risken för att inkommande ärenden faller mellan stolarna. Tjänsten håller mycket hög säkerhet och tar i sitt utförande hänsyn till integritetsfrågor kopplade till GDPR-lagstiftningen. Smidig, trygg och säker ärendehantering, helt enkelt.
Koll 365 Ärendehanteringssystem används idag av företag inom flera olika branscher (tillverkningsföretag, tjänsteföretag, logistik, hantverkare) och för olika syften, såsom kvalitetsarbete, avvikelsehantering, kundärenden och allt däremellan. Plattformen är anpassningsbar och kan användas specifikt som CRM-system, för kundsupport eller varför inte för underhåll av maskinparken.
Oavsett hur du använder systemet kan du sköta allting i realtid där du befinner dig.
Öka kundnöjdheten
Med ett optimerat ärendehanteringssystem ser du till att öka kundnöjdheten genom bättre tillgänglighet och att allt hanteras enligt era uppsatta riktlinjer, samtidigt som du underlättar arbetet för dina medarbetare.
I och med att all data lagras i er befintliga Microsoft 365-miljö har du full koll och kan se till att allting hänger ihop på ett sömlöst sätt – med stor möjlighet till integrationer med andra system.
Med hjälp av vår flexibla lösning kan ni skapa tid till det som är viktigast – er kärnverksamhet.
Detta ingår
- Anpassningsbara sidor för att visa relevant information för en eller flera roller inom organisationen
- Dynamisk formulärhantering för ärenden
- E-posthantering via Exchange Online
- Sökfunktion
- Nyttjande av centrala bakgrundsjobb för e-postautomatisering (valbar)