Kunder om JSC:s tjänster
Kunder berättar om effekten av JSC:s tjänster på deras verksamhet.
Erikshjälpen - för barnen och världen de drömmer om
Erikshjälpens berättelse – från den blödarsjuke pojken Erik Nilssons engagemang i att uppmuntra andra sjuka barn, till livsomvandlande insatser för barn världen över – kräver ingen fantasi eller krystade värdeord.
TMG och JSC – en tjugoårig kärlekshistoria
Taberg Media Group har en speciell plats i JSC:s hjärta. De var en av de första kunder som JSC hade och förblir idag en stor och viktig kund. Vi tog en fika med Micke Lind och Morgan Abrahamsson och pratade tryckerihistoria, IT och samarbete.
Industrilås – högteknologi, socialt ansvar och tillväxt
Vi gjorde ett nedslag hos en av våra viktigaste kunder, Industrilås, och samtalade om IT, socialt arbete och om resan från ett litet till ett världsomfattande företag.
Ballingslöv om Koll 365 Telefoni
Ballingslöv behöver knappast någon närmare presentation. Varumärket har blivit synonymt med skandinavisk kvalitet sedan starten för nästan hundra år sedan och levererar ett flexibelt sortiment av kök, badrum och förvaring. Till skillnad från många andra företag med...
Mont Blanc om JSC Hybrid Cloud
“Det är väldigt smidigt att ha med JSC att göra och det är väldigt tacksamt eftersom JSC har mycket mer att erbjuda än bara traditionell IT.”
Liljas Plast om Koll 365 Ledningssystem
Liljas Plast om Koll 365 Ledningssystem: “Det är väldigt enkelt ur administratörsynpunkt, det är mycket mer användarvänligt”
Terranor om utbildning i Microsoft 365
Terranor anlitade JSC för utbildningsinsatser inom Microsoft 365. ”Det ökar kraftigt effektiviteten – man kan jobba effektivare och enklare”.
OLSBERGS OM KOLL 365 INDUSTRIUNDERHÅLL
“Vi får en helt annan överblick över vårt arbete och sparar tid.”
SVENSK TÅGKRAFT OM KOLL 365 ÄRENDEHANTERING
“Vi sparar flera moment i arbetet, det är väldigt värdefullt.”
SKILL OM KOLL 365 MODERN SAMARBETSPLATTFORM
“Varför har vi inte arbetat så här tidigare?”
KB COMPONENTS OM KOLL 365 LEDNINGSSYSTEM
“Vi har effektiviserat kvalitetsprocessen och rationaliserat hela certifieringsarbetet.”
INGARP TRÄSKYDD OM TRÅDLÖST NÄTVERK SOM TJÄNST
“Det är A och O för en sådan här verksamhet”
INTEGRATION AFFÄRSSYSTEM: TRIVSELHUS
“våra kunder är nöjdare med en snabbare leveranstid”
CELLWOOD MACHINERY OM SKRÄDDARSYDD PORTAL
“Vi har ökat vår leveransprecision”
BESLAG & METALL OM JSC:S BESÖKSAPP
“Vi sparar tid för vår kontorspersonal”
NEVOTEX OM MOBIL ENHET SOM TJÄNST
“Vi har fått mer tid över till att fokusera på kärnverksamheten”
INWIDO OM KOLL 365 LEDNINGSSYSTEM
“Vi sparar tid som vi tidigare lagt på letande”
TRIVSELHUS OM AKTIVITETSBASERAD ARBETSPLATS
“Med en aktivitetsbaserad arbetsplats har vi fått nöjdare och mer motiverade medarbetare, effektivare arbetssätt och ett bättre utnyttjande av lokalerna”
ITAB OM JSC:S SJÄLVBETJÄNINGSPORTAL
“Vår självbetjäningsportal minskar ledtiderna och minimerar onödig administration”