facebookpixel

OM JSC

Vi har modet att säga att medarbetarna är viktigare än kunderna, för vi är övertygade om att nöjda medarbetare skapar nöjda kunder. 

Kunskap

Vi ska alltid ligga i teknikens framkant och vara tekniska experter med djup kunskap. Det är dock kunskapen om våra kunders verksamhet och behov som gör det möjligt att använda denna tekniska kunskap till lyckade it-funktioner.

Ärlighet

Detta är vår viktigaste grundvärdering på JSC. Vi är övertygade om att det går att driva ett framgångsrikt it-företag och samtidigt behålla ärlighet som grundsten. Ärlighet handlar om enkla saker, som att alltid erbjuda våra kunder den lösning vi själva skulle köpa.

Långsiktighet

Vi är övertygade om att långsiktiga relationer ökar lönsamheten för båda parter. På JSC är vi tydliga med att vi kommer vara en aktiv samarbetspartner och inte en passiv leverantör. Vårt uppdrag är att med it-stöd tillföra ökad effektivitet och lönsamhet i kundens verksamhet.

Vår historia

Johan Schelin, JSC:s grundare och CFO, berättar personligt om företagets historia, om viktiga beslut längs vägen och vad som kännetecknar ett värderingsdrivet bolag.

Det hållbara arbetslivet

På bara tio år har vår tillvaro förändrats i grunden. Vi kan med hjälp av tekniken arbeta oavsett tid och rum vilket underlättar när vi försöker få ihop vardagen. Vilka implikationer har det för möjligheten att skapa ett hållbart arbetsliv? Här delar vi med oss av tankar och erfarenheter kring arbetsmiljö i en digital tidsålder.

Jobba på JSC

Är du en person som älskar att se andra lyckas och prestigelöst delar med dig av tid och kunnande till dina kollegor? Välkommen in med en ansökan till oss, antingen till någon av våra (eventuella) lediga tjänster, eller bara i största allmänhet för att du tycker att vi verkar vara ett härligt gäng (det är vi)!