facebookpixel

Mobil enhet

som tjänst

Säkra mobila enheter och obegränsad fjärrsupport till ett fast månadspris!

Fast månadskostnad

Slipp binda upp kapital i telefoner.

Minskad administration

Fullständig avlastning på personal som idag administrerar mobiltelefoner.

Högre säkerhet

Minska risken att företagsinformation blir stulen.

Med JSC:s Mobil enhet som tjänst tar vi ansvar för hantering och administration av er organisations mobiltelefoner. Vi hanterar beställningar, leveranser och administration samt ser till att telefonerna får skydd och rätt inställningar. För en fast månadskostnad slipper ni helt enkelt tidskrävande administration av mobiltelefoner.
Kim Nyhlén

Kim Nyhlén

Säljare

kim.nyhlen@jsc.se
0380 – 55 65 78

Intresserad?

Fyll i dina kontaktuppgifter så hör vi av oss och berättar mer!

”Vi har fått mer tid över till att fokusera på kärnverksamheten – det som vi gör bäst och det som driver intäkter till företaget. Dessutom har vi en högre säkerhetsnivå och kan känna oss trygga även när olyckan är framme.”

Nevotex

Hur fungerar Mobil som Tjänst?

Vi stöttar er i beslutet kring vilka telefonmodeller som passar för just ert företag och lägger därefter upp er i vår beställningsrutin. Ni lägger sedan beställning direkt till JSC som därefter tar över ansvaret för leverans. Vi håller ordning på vilka användare som har telefoner och sköter också eventuella supportärenden. För att ni skall känna er extra trygga håller vi också koll på era SIM-kortskoder.

I och med denna tjänst får er organisation en renodlad mobiltelefonimiljö, vilket underlättar vid administration, anpassningar till andra system och användarsupport. Ni ökar säkerheten och minskar risken att företagsinformation blir stulen och får fullständig avlastning på befintlig personal som idag administrerar mobiltelefoner på företaget. Inte minst slipper ni binda upp kapital i telefoner och får istället en fast månadskostnad under hela avtalsperioden.

Kunder om våra tjänster

NEVOTEX OM MOBIL ENHET SOM TJÄNST


”Vi har fått mer tid över till att fokusera på kärnverksamheten”