Molntelefoni
Välj operatör
Användarvänligt
Fjärrsupport
Flexibel Växellösning
Med vår molnbaserade växellösning SwitchOne® får ni en komplett telefonilösning som präglas av enkelhet och med tillgång till marknadens ledande operatörer. Du får valmöjlighet bland gränssnitt som IP Dect, Sip, Mobiltelefon/MEX och Softphone.


Vill du bli kontaktad?
Fyll i dina kontaktuppgifter så inleder vi en förutsättningslös dialog!
Komplett, användarvänlig växellösning
I SwitchOne är de visuella gränssnitten enkla och med användarkvalificerade funktioner för god överblick. Vi säljer, levererar och supporterar med hög kompetens och med ett personligt engagemang.
Med SwitchOne ges du möjlighet att fritt välja operatör. Vi hjälper dig med att se över ditt företagsabonnemang och välja det som är mest kostnadseffektivt för användarna på ditt företag.
- Ett nummer på flera enheter
- Egen hemsida ”Mina sidor” för roller & samtalsregler
- Närvarostatus på kollegorna
- Avancerade svarsgrupper med köfunktion
- Chatt- och SMS funktioner, grupp-SMS.
- Telefonkonferenslösning
- Röstbrevlåda med E-post- och SMS-avisering
- Företagskataloger & sökalternativ
- Telefonistfunktioner & gränssnitt
- IP Centrex standardfunktioner
- Callcenterfunktioner
- Support
Kunder om våra tjänster
Detta är JSC
Kunskap
Vi ska alltid ligga i teknikens framkant och vara tekniska experter med djup kunskap. Det är dock kunskapen om våra kunders verksamhet och behov som gör det möjligt att använda denna tekniska kunskap till lyckade it-funktioner.
Ärlighet
Detta är vår viktigaste grundvärdering på JSC. Vi är övertygade om att det går att driva ett framgångsrikt it-företag och samtidigt behålla ärlighet som grundsten. Ärlighet handlar om enkla saker, som att alltid erbjuda våra kunder den lösning vi själva skulle köpa.
Långsiktighet
Vi är övertygade om att långsiktiga relationer ökar lönsamheten för båda parter. På JSC är vi tydliga med att vi kommer vara en aktiv samarbetspartner och inte en passiv leverantör. Vårt uppdrag är att med it-stöd tillföra ökad effektivitet och lönsamhet i kundens verksamhet.