facebookpixel
Telefonväxel

Koll 365 Telefoni

Telefonväxel

Telefonväxel och operatör i ett – en enda telefonipart med stor möjlighet till självbetjäning.

Bättre koll

Vi är er enda telefonipart – operatör och leverantör i ett. 

Självbetjäning

Administrera användare, rättigheter och tjänster på ett smidigt sätt.

Telefonväxel med fjärrsupport

Support med hög kompetens och ett personligt engagemang.

Telefonväxel i molnet

Med Koll 365 Telefoni är er telefoniplattform en integrerad del av Microsoft 365. Ni loggar in via ert Microsoft-konto och har tillgång till integrationer med kalender, Power BI och en rad andra funktioner. I denna telefonväxel erbjuder vi administration i realtid – när förändringar sker i företaget kan du smidigt addera användare, förändra ansvarsområden eller redigera avdelningar. Med hjälp av Koll 365 Telefoni tar ni kontroll över er företagskommunikation.

Kim Nyhlén

Kim Nyhlén

Säljare

kim.nyhlen@jsc.se
0380 – 55 65 78

Telefonväxel
Telefonväxel

Vill du bli kontaktad?

Fyll i dina kontaktuppgifter så inleder vi en förutsättningslös dialog!

Telefonväxel med fullständig koll

Fördelarna med Koll 365 Telefoni är många och är en av våra mest uppskattade kommunikationstjänster. I denna molnbaserade telefonväxel hanterar ni allting på ett unikt smidigt sätt. Du kan själv lägga till surf, ställa in tilläggstjänster för enskilda användare och bestämma vilka administrativa rättigheter varje användare ska ha. Du får en tydlig översikt över dina kollegor, och har stenkoll på allt från bindningstider och vem som har samtalsinspelning till vilken hårdvara varje medarbetare har. Du kan själv hantera dina medarbetares licenser med bara några klick och undviker därmed onödiga kostnader genom att avsluta licenser som inte används.

Styr närvaro med profiler

En profil består av en samling inställningar som du vill ska gälla vid en viss tidpunkt. Med profiler kan du på ett relevant sätt tala om för kollegor och kunder att du är på lunch, är ledig, sitter i möte med mera. Du kan välja vilket nummer som ska visas utåt, och ställa in vilka samtal som ska komma fram, direktsamtal eller kösamtal, hantera röstmeddelanden och så vidare.
Exempel: Jag arbetar 8-17 och när jag ringer ut visar jag mitt fastnätsnummer. Efter jobbet väljer jag profil Fritid och visar istället mitt mobilnummer när jag ringer ut.

Chatt och gruppchatt

Chatten förenklar kommunikationen mellan kollegor och gör det lätt att skicka korta meddelanden och få snabba svar tillbaka. Dessutom håller chatten inkorgen fri från onödigt många mejl. Med Koll 365 Telefoni chattar du en och en eller i öppna/stängda grupper. Chatta från mobilappen, webbappen eller softphonen. Vi står för lagring av chatthistorik i 24 månader.

Integrera kalendern med telefonväxeln

Med vår kalenderintegration får ni en direkt koppling mellan er vanliga kalender och profilstatus i er telefonväxel. Ni kan på så sätt planera era dagar som vanligt i kalendern så ser vi till att din telefon hänvisas på rätt sätt.
Exempel: Jag har lagt in ett kundmöte i min kalender som börjar klockan 10. När mötet startar ändras min profil i Koll 365 Telefoni automatiskt till “i möte” så att mina kollegor ser min status och ingringande kunder får rätt hänvisning.

Statistik i er digitala telefonväxel

Hur länge väntar dina kunder i telefonkö innan du och dina kollegor svarar? Med statistikfunktionen i mobilappen får du koll på hur din kö mår. I den nya statistikvyn ser du hur många samtal som besvarats, kundens väntetid och samtalslängd i snitt. Du får statistik för dagen, den senaste veckan och den senaste månaden.

Koll på datamängden

I vår app får du som användare se hur mycket datamängd du har förbrukat och fylla på med mer om den skulle ta slut. Som administratör får du fullständig överblick över företagets dataförbrukning. Samtliga medarbetares datapaket kan ändras direkt i webbgränssnittet. Direkt i appen ställer du även in hur många gånger varje användare ska få fylla på med mer data.

Enkel fakturering

Flytta användare, tjänster och produkter mellan olika kostnads- och fakturaställen, skapa enkelt nya samt se samtliga kostnader överskådligt i adminportalen. Efter en förändring kan er administratör enkelt kika på kommande periods faktura i adminportalen för att säkerställa att användare, tjänster och produkter är fördelade som tänkt över er organisation i telefonväxeln.

Telefonväxel med det senaste

Hos oss får du alltid det senaste vi har att erbjuda. Alla uppdateringar på växeltjänster, användartjänster, telefonisttjänster och administratörstjänster ingår helt utan kostnad.

Callcenter-funktionalitet i er telefonväxel

I grundutförandet finns en komplett funktionalitet för call center. Funktionaliteten går att bygga i olika nivåer och kan anpassas efter er verksamhets behov. I nivå två finns utökad funktionalitet med exempelvis callback och fördröjda köer. I nästa nivå kan man skapa avancerade samtalsflöden som styrs utifrån input från företagets olika databaser och integrationer mot CRM, ärendehanteringssystem och affärssystem. I nivå 4 hanteras flera olika typer av input från kunder som telefonsamtal, mail, chatt och sociala medier i det vad vi kallar ett Contact Center där företagets medarbetare kan interagera med företagets kunder på olika sätt. I plattformen finns det även stöd för Mobilt Bank-ID. Det finns dessutom möjlighet att integrera flera olika medier in i er telefonväxel, såsom e-post och sociala medier.

Kunder om våra tjänster

NEVOTEX OM MOBIL ENHET SOM TJÄNST


“Vi har fått mer tid över till att fokusera på kärnverksamheten”

Detta är JSC

Kunskap

Vi ska alltid ligga i teknikens framkant och vara tekniska experter med djup kunskap. Det är dock kunskapen om våra kunders verksamhet och behov som gör det möjligt att använda denna tekniska kunskap till lyckade it-funktioner.

Ärlighet

Detta är vår viktigaste grundvärdering på JSC. Vi är övertygade om att det går att driva ett framgångsrikt it-företag och samtidigt behålla ärlighet som grundsten. Ärlighet handlar om enkla saker, som att alltid erbjuda våra kunder den lösning vi själva skulle köpa.

Långsiktighet

Vi är övertygade om att långsiktiga relationer ökar lönsamheten för båda parter. På JSC är vi tydliga med att vi kommer vara en aktiv samarbetspartner och inte en passiv leverantör. Vårt uppdrag är att med it-stöd tillföra ökad effektivitet och lönsamhet i kundens verksamhet.